Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$16 USD / hora
Bandera de CANADA
ottawa, canada
$16 USD / hora
Aquí son las 11:13 p. m.
Se unió el agosto 2, 2022
0 Recomendaciones

Matthew L.

@laflamme88

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$16 USD / hora
Bandera de CANADA
ottawa, canada
$16 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Working on project managment and support knowledge

Over the last few years as an IT professional, I have learned I am well suited to executing the projects I have been given (research, benefit/cost evaluation, planning, estimating & tracking timetables, training people on & documenting new processes), so I'm looking for any gig that will help me build on my project management skills. I am also interested in gigs that may broaden my understanding of the mechanics of various companies, which will no doubt support those skills. Some of the work I have the skills for that I believe can help me achieve my goals include; Virtual Assistant, Customer Support, IT Support, Technical/Creative Writing, Proofreading/Editing, Script-writing, and Data Entry.

Contacta Matthew L. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

IT Support Technician

Clever Dog IT
oct 2021 - Presente
Used ticketing system and RMM software to assist clients. Managed systems, networking equipment, backup solutions, client specific software, Google Workspace, and SaaS & Microsoft (365/AD/Azure/RDS) products. Recommended improvements for client setup. Managed projects (research, benefits vs costs, timetable, and training others on new processes). Built network test environments, created scripts to automate processes and technical documentation. And provided follow up to assure satisfaction.

Freelance Tech Support

self-employed
jul 2012 - Presente
Used RMM software to assist clients. Managed systems, networking/peripheral equipment, backup solutions, client specific software, and Microsoft Office products.

IT Support Specialist

Inhouse-Support Inc.
Used ticketing system and RMM software to assist clients. Managed systems, networking equipment, backup solutions, client specific software, and SaaS & Microsoft (365/AD/Azure/RDS) products. Spearheaded workstation and server deployment. Managed projects (research, benefits vs costs, timetable, and training others on new processes). Built network test environments, created scripts to automate processes and technical documentation. And provided follow up to assure satisfaction.

Educación

Computer Networking Technology

Herzing College, Canada 2018 - 2019
(1 año)

Contacta Matthew L. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.