Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresĂ­a solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresĂ­a aquĂ­.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$8 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
batangas city, philippines
$8 USD / hora
AquĂ­ son las 12:22 p. m.
Se uniĂł el noviembre 8, 2017
0 Recomendaciones

Mannylyn C.

@kulaspira

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$8 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
batangas city, philippines
$8 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontrataciĂłn

Customer Service Representative/Data Entry

Hi, My name Mannylyn but I preferred to be called Lynn. I graduated with an Associate Degree in Computer Systems Design and Programming Technology. I used to work in the BPO industry for 47 months and mainly the account I've handled are international accounts(US clients). I have worked as an Admin Support for a cryptocurrency campaign just recently. I firmly believe that with my qualifications I'll be able to provide your company high quality customer service and help boost customer happiness.

Contacta Mannylyn C. sobre tu trabajo

Inicia sesiĂłn para comentar cualquier detalle por chat.

Portafolio

3873527
3873527

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Chat and Email Support

TaskUs
ago 2017 - nov 2017 (3 meses, 1 dĂ­a)
Answered inquiries thru email and chat. Amended existing car reservation details Communicated with the management with an ongoing issue

Technical Support Representative

Sykes Asia
nov 2016 - ene 2017 (2 meses, 1 dĂ­a)
Troubleshoot issues with Playstore applications, Chromebook, Google Pixel Phone, and Wallet. Educated customers on the new account recovery procedure and sending out self-service information via email. Followed refund process on issues with in-app purchase

Billing and Sales Representative Level 2

Teleperformance
dic 2015 - jun 2016 (6 meses, 1 dĂ­a)
Dealt with customer concerns in a cordial and professional manner. Analyzed customer needs, volume potential, price plan range, discounts and recommend products and services. Helped customers to locate articles, explained features and contrasted plan options. Fulfil order requests (plan change, new acquisition) Explained terms of warranties. Provided a brief explanation of charges and how they work. Sent out self-service options and where to locate them online

EducaciĂłn

Associate Degree in Computer Systems Design and Programming

Philippines 2003 - 2005
(2 años)

Calificaciones

Finishing Course for Call Center Agents

SCM Training Center
2012
100 hours of training. Learned about the culture and American English language.

Contacta Mannylyn C. sobre tu trabajo

Inicia sesiĂłn para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado

Certificaciones

us_eng_1.png US English 1 87%
preferredfreelancer-1.png Preferred Freelancer Program SLA 1 84%
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo saliĂł mal al enviar tu correo electrĂłnico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualizaciĂłn previa
Permiso concedido para GeolocalizaciĂłn.
Tu sesiĂłn de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesiĂłn nuevamente.