Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$5 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
$5 USD / hora
Aquí son las 9:11 a. m.
Se unió el marzo 21, 2017
0 Recomendaciones

Rose Ann O.

@ennanneordisi

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
$5 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Customer Care Representative

I worked before as a technical support, chat support and customer care representative in one of the local accounts here in the Philippines. I answered some queries via email and over the phone. I as technical support, monitoring and maintaining the computer systems and networks of the store is my duties. If there are any issues or changes required, such as forgotten passwords, viruses or email issues were the first person will assist too. As a first time freelancer I promise that all work will be completed by Me, so you can rest assured knowing that your work will not be outsourced to someone else. Developing a good report, and regular communication is important to me. It ensures the project is completed to the specific guidelines required. I look forward to working with you in providing excellent customer service and anything else you may need help with.

Contacta Rose Ann O. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Customer Support Representative

Radiant Global Inc
mar 2012 - dic 2014 (2 años, 9 meses)
Receiving calls from customers who need assistance in their online transaction such as bills payment, airfare ticket, and store loyalty card. Also, Create a ticket and escalate to the respective area or a higher level

Technical Support Representative

Radiant Global Inc
mar 2012 - dic 2014 (2 años, 9 meses)
As a Technical Support Representative, I am responsible in receiving inbound calls from store crews, reporting some of the store concern such as POS (point of sale) malfunction, scanner not working, POS printer not printing. Also, execute the proper troubleshooting, resolve the case and/or report the problem to the vendor/higher level.

Cashier

Padis Point
mar 2010 - dic 2010 (9 meses, 1 día)
Receive payment by cash, credit cards, vouchers, or automatic debits. Issue receipts, refunds, credits, or change due to customers. Count money in cash drawers at the beginning of shifts to ensure that amounts are correct and that there is adequate change. Completing daily sales report and responsible replenishing the revolving fund.

Educación

Undergraduate of Information and Communication Technology

Philippines 2010 - 2011
(1 año)

Contacta Rose Ann O. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.