Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$30 USD / hora
Bandera de CAMEROON
$30 USD / hora
Aquí son las 12:42 p. m.
Se unió el mayo 13, 2023
0 Recomendaciones

Akud M.

@McRine

monthly-level-three.svg
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$30 USD / hora
Bandera de CAMEROON
$30 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Administrative Assistant

I'm an professional administrative assistant with 3 years plus experience hands-on dealing with Microsoft word, excel, spreadsheet, power point just to name a few. I am able to type, organize, process documents, articles and contents for social media demands. Currently I am studying social media marketing and so far there's a lot I can deal with.

Contacta Akud M. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Secretary/ Personal Assistant

Dream Prints Company
nov 2021 - Presente
 Reading, monitoring and responding to the manager's email, answering calls and liaising with clients competently  Preliminary drafting of correspondence on the manager's behalf,  Delegating work, taking action points and writing minutes and in the manager's absence.  Planning and organising meetings, events, complex travel  Conducting research, typing, preparing presentations, taking dictation  Managing, reviewing and improving filing and office systems

Customer service representative

Evolution Prints Company
dic 2019 - nov 2021 (1 año, 11 meses)
Answered in-bound calls from clients with complaints, appointments and/or inquiries.  Received customer complaints and walked them through a solution to obtain maximum satisfaction and client retention  Scheduled reservations, pick up time and took care of the billing process  Worked closely with marketing team develop fascinating ideas of promotions to boost sales  Devised metrics to weigh the company’s success in delivering world class customer service

Administrative Assistant

Adise Limited Company
feb 2016 - oct 2019 (3 años, 8 meses)
Processed customer orders accurately and within agreed timeframes to meet service standards while going above and beyond to accommodate unusual requests.  Negotiated contracts with vendors and suppliers for office supplies, equipment and services.  Managed paper and electronic filing systems by routing various documents, taking messages and managing incoming and outgoing mail including appointment scheduling.  Operated cash register for cash, check, and credit card transactions

Educación

High School Diploma

Cameroon 2014 - 2016
(2 años)

Contacta Akud M. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.