Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$8 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
$8 USD / hora
Aquí son las 1:53 a. m.
Se unió el abril 30, 2020
0 recomendaciones

Jazelyn C.

@jazmrc

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$8 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
$8 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Virtual Assistant

I have good communications English skills verbally and orally. I am proficient with Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint), Google Docs, Google Sheets and Google Docs. Knows how to utilize modern-day digital tools such as Slack and Asana. I have 5 years of experience with Customer Service and Technical Support. I learn quickly and keen attention to details. Committed and efficient at time management and problem resolution while working under deadlines. I also have the ability to work on multiple projects at the same time.

Contacta Jazelyn C. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Amazon Private Label Seller

Amazon Private Label Seller
mar 2017 - feb 2020 (2 años, 11 meses)
Processes refund, product replacement, and other requests. Finds and qualifies new and profitable products for the business and do product sourcing on Amazon. Handles product reviews and manages customer feedback. Ensures customer satisfaction and provide professional customer support. Performs administrative tasks such as calendar management and answering emails.

Online ESL Teacher

Rarejob
abr 2016 - mar 2017 (11 meses, 2 días)
Develops and teaches classroom and online English courses for Japanese students.

Customer Service and Technical Support

Concentrix (Comcast Account)
abr 2011 - abr 2016 (5 años)
Take inbound calls and provide customer service and technical support to customers of Comcast. Engages other departments through live chat/outbound calls if needed. Provides status to the installation and order of the customers. Processes replacement and credits to the customer if needed.

Contacta Jazelyn C. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.