Find Jobs
Hire Freelancers

Admin Assitant

£250-750 GBP

Cancelado
Publicado hace alrededor de 1 año

£250-750 GBP

Pagado a la entrega
Please read first! I am looking for a virtual assistant that can follow and submit a daily checklist. This is 3 hours of work, 5 days a week and may turn into more in the future. The work hours are 10am-1pm PST in Washington State, USA. Must be able to follow directions and completely finish tasks. The tasks we need accomplished may include: Check schedule variance report & report time differences Complete Indeed rejections only Monitor to see if team members are on site/logged in to shifts Monitor chat lines Give access to locations as needed Clock team members in and out as needed Use our team app on a computer and cell phone Check problem reports and record/respond accordingly Check client messages Time corrections Absence tracking Send new hire email/introduction Send new hire paperwork via EverSign Add new hires to ADP payroll company Create new hire employee files Upload new hire documents to employee files Create Indeed ads as needed Send Indeed messages Data recording of applicants
ID del proyecto: 35862350

Información sobre el proyecto

Proyecto remoto
Activo hace 1 año

¿Buscas ganar dinero?

Beneficios de presentar ofertas en Freelancer

Fija tu plazo y presupuesto
Cobra por tu trabajo
Describe tu propuesta
Es gratis registrarse y presentar ofertas en los trabajos

Sobre este cliente

Bandera de UNITED KINGDOM
London, United Kingdom
0,0
0
Miembro desde ene 29, 2023

Verificación del cliente

¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.